miércoles 06 abril de 2011, 11:29
|
 | Semillita NC1: Miembro | | Miembro desde: 30 noviembre 2010 Ubicación: madrid | |
| Re: Comprar traktor 2 cuando le di a comprar me sale la pag para loguearme, y despues de loguearme es cuando me sale la pag esa que mencione, estoy intentando comprar el traktor scratch pro 2, que se que teniendo el tsp1 sale mas barato, pero no se como hacerlo porque me sale la pagina esa y no me deja hacer nada....
One of the products in your shopping bag is only available to customers who fulfill certain criteria. Please check if all your products are registered to the username you are currently logged in with. Please address any queries to our Sales Support...
To go back to the shopping bag and edit the order click here.
Contact our sales team on any topic related to our Online Shop, your order, pricing, delivery or rebates, or use this form to upload a proof-of-purchase to qualify for a crossgrade. If you've already made a purchase in our Online Shop, please always mention your order number.
We'll get back to you as soon as possible. Thank you!
esto es lo que me salio, pero hablando con otra persona a el no le salio nada de esto...
Úlima edición por javivi dj fecha: miércoles 06 abril de 2011 a las 11:42.
Razon: Los mensajes duplicados han sido unidos.
|